<3

nu har jag storstädat igen, (känns som att jag gör de varje dag haha;)) så valpen kommer hem till ett rent och fräscht hem imorgon! :) jag kan seriöst inte tänka på något annat, går nästan och räknar ner timmarna till imorgon, haha kommer ju inte kunna koncentrera mig i skolan imorgon precis så de är väl tur att vi bara har 2 lektioner imorgon och slutar 11:30 tänkte hämta henne vid halv 1-1. allt känns så bra allt just nu! Mathias har fått fastjobb, vi ska skaffa hund, jag ska få en lillasyster när som helst, de börjar bli sommar, jag känner mig bara så glad just nu! :) 
och en annan fördel med att mathias har fått jobb är att han jobbar bara på nätterna för han kör ut NA tidningar så valpen kommer aldrig vara hemma själv, och de tycker jag känns bra! :)

här är Mamma Diva och en del av valparna! :)
 
(bilden är från blocket!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0