Alice in wonderland

Först så vill jag be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat bra! men sandra sov här igår och jag ville spendera så mycket tid med henne som möjligt när hon väl är här! vi har spelat massa spel och myst bara :)

imorgon så kommer sandra hit vid 9 på morgon med sina 2 vovvar som jag ska vara hundvakt åt medans hon är i örebro med sin mamma, och på kvällen så ska vi dricka lite :) så då kanske de kommer upp några fina bilder dagen efter, haha

nu så blire alice in wonderland med älskling! <3

hahaha söt bild va ;)


/Sara


Kommentarer
Postat av: belinda

ja tycker alice filmen är helt okej :))

2010-04-08 @ 23:36:50
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0