Allt och lite till

Nu är jag hemma hos mathias igen och vi ska laga lite mat och sen tror jag vi skulle åka upp å säga hej till kelly å alla där uppe.
 De blir mycket att jag är hos mathiaslov och helger, för jag bodde ju i stort sätt här i ett år, men sen flyttade jag hem igen för de vart för mycket tjaffs osv, och jag är ganska glad över att jag gjorde de. för vi ser inte varan 24/7, men de jobbiga är att alla mina kläder och mitt smink och så är ju hemma hos mig så jag får ha med mig en väska hit varje gång jag ska sova här, haha de blir som när jag va liten när man bodde hos pappa på helger haha ..

nej nu ska jag spela Sims 3 snart, om mathias kan vara snäll och flytta på sig snart ! ;) haha

och jag har en fråga, jag vill göra min blogg bättre kan ni inte komma med något förslag som kan göra den bättre, lite tips om inlägg åså? :)


den här bilden är några månader gammal, men jag saknar mitt hår på bilden! har alltid velat ha långt å fint hår! och så när jag väl får lite längd på de så måste jag klippa de för de blir ju slitet.. jag klipper mig kanske 1-2 gånger om året för jag vill ha långt hår! och jag vet att de växer fortare om man klipper sig oftare.. men är de inte på mig :p haha


/Sara


Kommentarer
Postat av: Maria

gör ett inlägg där du skriver vilka bloggar du läser kanske? :)

2010-04-05 @ 15:50:17
Postat av: alice ylitalo

hiss & diss? olika plagg du hittat o vill ha t.ex? :) dom flesta har de, men ändå kul o läsa ;)

2010-04-05 @ 16:19:41
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0