Bästavän!

Jag tror att våran vänskap är så pass stark så att de kvittar fall du flyttar 100 mil bort!
känns som att våran vänskap alltid kommer att finnas där, och jag säger inte så för att de är gulligt eller nå, jag TROR verkligen att vi alltid kommer ha någon slags kontakt!
Jag blir glad bara jag tänker på våra minnen å allt!
 och de känns inte som att vi växer ifrån varan, de känns som att vi växer med varan, och vi vill samma saker och vi ser saker på samma sätt!
Tack för att du alltid finns där för mig !
Jag älskar dig!<3

Du är en vän för livet!


Puss!


Kommentarer
Postat av: S

vad gullig du är . <3 och kan bara hålla med om allt du skrivit :) <33 jag älskar dig :')

2010-04-14 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0