Härliga hund

Idag så har jag inte gjort så mycket, vart hos mamma och talat lite med henne, handlat lite mer till vovven och ätit pizza med Mathias och nu så ska jag lägga mig och läsa förra månades tidning av "härliga hund" hann inte läsa den förra månaden sen har jag glömt bort den bara haha men nu så ;)

idag och igår har jag handlat:

Valpfoder pedigree 10kg, 230:-


Liten tuggring 12:-


"klädvårdsrulle" 20:-
de är igentlligen inget till hunden, men med tanke på att mathias är allergisk så är de ju bra om de är så lite hår som möjligt i lägenheten!


och tidningen "härliga hund"
Jag tycker att den är jätte intressant och man lär sig ett och annat!
den finns att köpa lite överallt, men jag köper mina på ICA, dom kostar 59:-


/S


Kommentarer
Postat av: evelina

haha en såndär tuggring som du hade kort på lite längre ner, dom älskar nellie haha :p hon tkr inte om dom där "glansiga" benen som du oxå har kort på haha :) när hämtar ni henne? jo vi har uppvisning den 7e maj, så inte långt kvar. nästa fredag blire väl :) <3

2010-04-27 @ 20:49:27
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0