hårtips

Jag har ett litet hår tips om man vill ha vågit hår utan att behöva sova med flätor!

1. fläta en vanlig fläta, bestäm själv hur tunn flätan ska vara, ju större fläta ju större "vågor". själv tycker jag att de är snyggare med tunnare!



2. platta steg för steg ner för hela flätan och upp igen, jag brukar hålla i 5-7 sek inte längre!



3. låt flätan svalna innan du tar i sär den, och när den har svalna så drar du isär den och sprayar håret!
 resultatet, jag har bara gjort några flätor på bilden, jag brukar göra hela håret för bästa resultat!:)

 

Lycka till!
/Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

de funkar verkligen! tack för tipset! :)

2010-04-03 @ 01:18:44
Postat av: Millan

snyggt ! men appropå frisyrer, amanda schuster har klippt sig exakt som mig ! :p (copycat)? :p

2010-04-03 @ 11:10:44
Postat av: Sara

Sv: hahaha okej, ja något! :p

2010-04-03 @ 15:48:48
Postat av: Millan

haha ja :p

2010-04-04 @ 12:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0