hiss & diss

Hiss

Herrljunga resan
Bästa på länge! :)

Våren
älska solen och värme!

Lov
att kunna sova hur länge man vill och inte behöva göra ett skit!

Min telefon
har hört massa skit om den,
 men den har aldrig krånglat för mig och jag tycker att den är bra:)
 bland dom bästa jag har haft iaf!



Min nya Piercing
lätt den ondaste av alla jag har gjort med så jävla snygg och så värt de!



Diss

rykten
vart man än är så finns de alltid rykten ..

den nya marabou raspberry
så jävla äcklig!



skolan
är så jävla skoltrött! men men har ju klarat av 1:an nu iaf, bara 2 år kvar!

piercing smycken
de finns inge piercing smyckan att köpa här bara till naveln, att man måste åka 8 mil varje gång man måste köpa ett smycke :s


/Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0