Hundblogg

nu har jag och sandra talat på Skype i 4 timmar, haha vi satt och spelade fia på king.com samtidigt, kul vare! <3

nu har jag bäddat våran lilla flickas säng, och jag kan säga att nu längtar jag såå mycket mer efter henne! ska shoppa lite grejjer till henne på fredag men halsbandet får vänta tills vi hämtat henne så jag kan ta med henne och prova halsbanden på henne så jag  får nå som passar! kan lägga upp allt jag handlar te na på bloggen sen, har tänkt lite på om vad jag skulle kunna skriva om, för min blogg är ju inte inriktad på något speciallt så nu ska jag inrikta mig åt Valpens (vi har fortf inte kommit på nå bra namn;)) framsteg och hennes hälsa och vad vi tränar och hur vi gör osv .. så nu kommer de nog bli en hundblogg eller nå ;)

Kom gärna med namnförslag men inge super vanligt helst som fiffi typ :p

Puss!<3


Kommentarer
Postat av: Kelly Bergström

Hej! Så roligt med en valpblogg toppen.

Namnförslag

Sascha.

Nova.

Indira.

Regina.

2010-04-20 @ 00:57:16
Postat av: anita bergström

Namnförslag: Indra, topas,sunny

Lycka till med vovven! Kram

2010-04-20 @ 08:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0