läs 2 gånger innan man yttrar sig!

som sagt jag är inge hund proffs de här är MIN första egna hund som JAG ska ta hand om helt själv, mathias såklart också, men de är skillnad på familjens hund och ens egen! och jag har läst väldigt mycket om hundar och jag har lärt mig ett och ett annat träningstips då å då, men jag kommer ju få träna upp min hund på mitt sätt som jag tycker känns bra, fick en kommenter "de kan ju va bra att du vet vad du skriver om du ska ha en hundblogg".. jag har inte sagt att de kommer bli en proffs blogg.. och som jag skrev, de kommer handla om våran valp och HENNES framsteg?

jag tänker inte sitta här och skriva massa som jag inte ens vet vad jag talar om?
jag är väldigt hundintreserad och har vart de hela mitt liv och kommer nog vara de hela livet, jag har planer på att bli hunduppfödare.. och jag har här läst ett antal böcker och jag vet man ska inte tro på allt man läser men man lär sig en del knep osv som man kan ändra på själv sen?

och jag kommer bara skriva hur JAG tränar MIN hund.. och vilka tränings metoder jag har testat osv..

nu ska jag sova ..


Kommentarer
Postat av: sussanne

jag tycker att de är en toppenide att du visar hur just du tränar, alla gör ju olika? och man lär sig ju på vägen! de här kommer du klara fint! =) kram

2010-04-20 @ 01:08:23
Postat av: Anonym

ja , de ska bli kul att läsa . så bry dig inte om dåliga kommentarer

2010-04-20 @ 08:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0