Storasyster igen om 1 månad!

vakna av att sandra skickade sms och vill åka och sola så vi gjorde de, och de va så skönt! sen så åkte jag hem och duscha å grejjer.. och nu väntar jag på att sandra ska komma hit och vi ska dricka lite åså :)

nu ska jag kolla klart på ett program på tv, förlossningskliniken.. fråga mig inte varför jag kollar på de, men de är ganksa intressant, asså fyfan va ont de måste göra att föda! jag ryser bara av tanken av den smärtan! och de värsta är ju om man spricker:o jag hoppas jag inte gör de den dan de kommer.. usch! men dom säger ju att man glömmer smärtan när man får barnet på bröstet ?

 jag längtar nästan lite till nästa månad när min lillasyster kommer, älskar små bebisar !

aja hejdå! :)



bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0