svar på fråga

jag skrev ju i förra inlägget att jag ville ha lite tips om inlägg åså så jag fick en fråga nyss:


Postat av: Maria
gör ett inlägg där du skriver vilka bloggar du läser kanske? :)

hej maria!
Jo de kan jag väl :)

jag kan skriva ner vilka storbloggar jag läser, för jag läser ganska många bloggar om jag säger så :p

Jag läser:

Kissies blogg såklart, vem gör inte de?
Dessies läser jag ibland
Amir "gaybloggen" har jag slutat läsa, för han är så tråkig!
Kenzas, hennes blogg har jag börja läst mycket nu på senare tid, hon va ganska tråkig förut.
falsksannig, har jag läst länge till å med innan den vart stor :)
Gossips.se tycker jag nästan är lite bättre än falsksanning
paulina "paow" läser jag kanske nån gång i veckan tycker hennes blogg har blevit tråkig
Aliette "baby senorita" har jag läst i snart 1 år, och tycker att hon är ganska bra!

ja de va väl stor bloggarna de, men jag läser som sagt massa andra bloggar men dom där uppe känner nog alla till så därför tar jag bara med dom..
men kan lägga till en sista blogg..

http://mommyatnineteen.blogg.se/ hon heter love och de är en mamma blogg, anledningen att jag läser den är för att hon just fyllt 19 och har en liten son, den är väldigt intressant för hon har gjort videobloggar genom nästan hela graviditeten! så kika in på den, men alla videobloggar hon har gjort finns ju längre bak i arkivet  :)

kom gärna med fler frågor och tips! :)
Puss/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0