Handlat saker till Valpisen

Idag efter jag vart hos tandläkaren så åkte jag och mathias till husdjurs shopen och handlade alla saker till våran valp :)

vi köpte :

Läder koppel, 145:-


ställbart halsband 45:-


tugg leksak35:-


godis 10:-
ben 5 kr st.



2 skålar och en ställning 159:-


vi ska köpa lite mer leksaker och sånt i helgen, ska kolla om billiga niklas har nå skoj:p
annars så har vi allt te na nu förutom mat men de köper jag nästa vecka!
vi fick en hundsäng av mamma så de slapp vi köpa iaf, för de va ludwigs säng men han använder den aldrig så då fick vi ta den, de sparar vi iaf lite pengar på!
och vi ska köpa fästing medel med!

men vi har fortf ett problem, vi har inte kommit på något namn ! :p
haha..

Nu så ska jag och älskling laga tacos och ha lite fredags mys! :)
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Maria

vilka fina grejor du har köpt! :) som sagt lycka till med eran hund! :)

2010-04-24 @ 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0