10 sanningar om mig

nu har jag vaknat, tryckte nyss i mig en gorbys för jag orkade inte fixa frukost.men jag slapp bakfylla iaf! och de är skönt, tänkte skriva 10 saker sanningar om mig, de kan bli kul :p haha

1. jag vill bli en ungmamma, (men ska gå ut skolan först!)
2. jag är cola beroende
3. jag vill ha en hund!!
4. jag ska bli hunduppfödare
5. jag träffar min pappa 4 ggr om året, om jag har tur!
6. jag älskar piercingar men är rädd för nålar
7. jag vill göra en bröstförminskning
8. jag vill flytta här i från
9. älskar att vara 18
10. jag vill bli blond igen, men jag vågar inte, för håret förstörs så!

i eftermiddag kommer hårtipset jag lovade er!

en gammal bild på mig som blond, borde jag bli de igen?


/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0