vilka produkter jag använder?

blir en tidig kväll idag ska bara kolla klart på Legally blonde på 3:an sen blire sängen:)
tänkte bara slänga in ett sista inlägg för idag !


och så tänkte jag skriva vilka produkter jag använder för hår och kropp..


Från vänster:
"big sexy hair" spryar de i hårbotten innan jag fönar de.
"brilliant brunette" de är en conditioner
"REF" thickening spray
"apoliva" rengörings lotion för ansiktet
"nivea body lotion" man blir lite brunare av den
"JLO bodylotion" luktar jätte gott och den glittrar
"Nivea body lotion" luktar as gött och känns jätte skön på huden!
I mitten; britney spears midnight fantasy (min favorit parfym!)

jag använder såklart inte alla lotions samtidigt, de här är bara dom här produkterna jag använder mest! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0