Piercingsmycken

va ute nyss och lekte med hundarna i solen, gu va skönt att de börjar bli vår!
nu ska jag städa lite och duscha och grejja lite.. 

jag höll på att byta min piercingar idag, och göra rent alla osv, så då tänkte jag ta kort på några av dom, tog bara kort på dom jag använder mest, läkesmycken ligger där i med, dom använder jag inte längre dock, men kan va bra att ha kvar!


använder den här påsen och har dom i,
men jag har dom i små "påsar" i den där påsen
för att jag gör alltid rent dom innan jag lägger ner dom där
så slipper man krångla med de sen när man ska byta :p


här är dom, och som ni ser så har jag massa extra kulor och jag älskar dom för de är olika färger på stenarna i dom! :) fick dom av mamma i julklapp. den rosa navelpiercingen längst till höger är läkesmycke, och tungpiercingen längst till vänster är läkestaven, eller ja de ser man ganska bra vilken som är längst av dom ;)
och så har jag en helt oöppnat labret till läppen som jag ska byta nästa torsdag! :)

Jag använder 14 mm i tungan.
11-12 mm i naveln.
och läppen är ju inte helt färdig läkt,
 men den jag har i är 10 mm (läkestav)
 och den som är på bilden som ska i snart, är 8 mm.

något förslag på vart min nästa piercing ska sitta? man blir lite beroende av de faktiskt! ;)

/sara


Kommentarer
Postat av: Maria

va fina smycken! du passar i alla dina piercingar! jag tycker nog kanske att din nästa piercing ska sitta i näsan eller kanske ögonbrynet?

2010-04-09 @ 15:43:34
Postat av: Anonym

tack! :)

nja jag vet inte, tycker inte att de är så snygg i näsan :p men ögonbrynet kanske är en funderare ;) hade nog kanske tänkt mig en industrial :p



btw maria, har du inte nån blogg?

2010-04-09 @ 15:45:46
Postat av: Maria

ja de skulle nog passa dig med! :)

nej de har jag inte.

2010-04-09 @ 15:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0