Valpis

Igår efter skolan så åkte vi och kollade på hundvalpar för jag och mathias har funderat på vovve i över 1 år! sen så har emmas hund fått valpar med en allergivänlig hund så de är minst 50 % allergihund i valparna och mathias är allergisk så de är ju toppen! :) vi tingade en liten tjej som vi får hämta om ca 2 veckor. de är en blandning mellan rottis och whippet, de vart en liten tjuvparning men de ända dom har ärft från pappan (som va whipppet) hitills är färgen och allergivänligheten, men valparna kanske utvecklar mer från pappan sen. men just nu så är dom ganska grova redan så tror nog att dom blir ganska grova!

här är våran lilla flicka :) vi har funderat mycket på namn med de är så svårt!
men Lowa lutar de nog åt :)<3


kollar lite på internet efter hundsaker och de är ju så himla svårt å köpa saker när jag inte vet hur stor hon kommer va när vi hämtar henne :p
 men jag ska försöka att inte köpa så himla mycket nu för hon kommer ändå behöva större skålar sen och bättre koppel och större halsband! och jag ska till ullared i juni så då ska jag shoppa loss till henne ;)

/Sara


Kommentarer
Postat av: Maria

Men gud så söt! jag är jätte allergisk och vi har en whippet och jag tål han, just whippet är ju som nakenhundar, och jag ville ha en hund med päls;) haha.så de är bra att de finns! så hoppas din pojkvän tål eran valp :)

2010-04-17 @ 15:19:38
Postat av: Sara

Sv: ja jag har läst att whippet är allerihund och emma sa de igår med, och de va nån mer som va allergisk som skulle köpa en valp från samma kull :) tack de hoppas jag med! :)

2010-04-17 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0