tvättlina

Idag har jag inte gjort så mycket, wilma och jag följde med mamma,björn och ludwig till torget, skönt att va ute och gå! men iaf jag köpte en tvättlina på ica som jag ska använda för att träna wilma, typ inkallning osv.. Wilma och Ludwig kommer super bra överens är så glad för de!
har inte så mycket att säga.. mår fortf skit..ååååh känns såå tomt !  :(

de va en sån här lina jag köpte fast en grön så den är lite kamoflerad, den kosta bara 25 kr så sätter man en vanlig karbinhake på ena sidan som man fäster i halsbandet de är ju meningen att hunden ska känna sig lös när man gör de men att man fortf har kontroll ifall de kommer en annan hund eller så..
de finns ju dyra linor på djuraffärer här kostar dom ca 150 kr för 10 m, och jag vart tipsad om tvättlina så mycket billigare och dom är 20 m långa :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0