- svets

jag orkade inte bli med mathias inatt så jag låg hemma och sov istället ;) haha och min mamma blev magsjuk idag efter att jag vart hemma så jag hoppas verkligen att jag slipper undan de, för jag ska ju till sandra på fredag!

aja, kom nyss hem från skolan så ska städa lite nu och lägga mig å slappa.. de kom massa ungar till skolan idag igen och kolla, och tydligen så ska vi få varsin grupp med ungar och hjälpa dom med en projektarbete så min svetskurs kommer hamna på sidan? och jag tycker att min skolgång är väl viktigare ? men men, jag får ligga i, skrapa ju ihop 1 VG och 1 MVG idag så jag är nöjd! :) och efter skolan så träffa vi fia en snabbis och hon hade köpt en matkasse åt oss, tack fia! :)

här är älskling när han svetsar :)<3
 

Puss/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0