Bildbomb från herrljunga !

nu ska jag berätta lite kortfattat hur min helg i herrljunga har varit!

Fredag: åkte till sandra, vi åkte in till alingsås och handlade lite sen hem och tjocka godis och spela Wii och xbox 360 :)

Lördag: spelade mario party på Wii hela dagen typ, sen på kvällen så vart de krogen och vi dansa och hade massa skoj! :)

Söndag: spelade Wii typ hela den dagen med, åt på donken och bara hade mys :)

måndag: haha vi spelade Wii då med :p och sen åkte jag hem på eftermiddagen, men jag ville verkligen stanna kvar ! :( jag har haft en så otroligt kul helg! <3

här är lite av bilderna ;)





















så de va några av bilderna, de finns fler på facebook! :)

Puss/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0