godmorgon eller godnatt ?

kom nyss hem efter ha vart sällskap med mathias när han skulle köra tidningar. för de första så gick jag aldrig och la mig innan vi skulle åka, så jag va jätte trött redan i början, och när vi hade kommit till sikfors börja jag må illa, och man kan ju inte bara vända och åka hem precis så då vare bara å tänka jippi bara 16 mil kvar.. och de va inte nog med de, vi åkte ju i skogen och de guppa å stutsa, de sluta med att jag mathias va tvungen å akut stanna för jag tvungen att spy, flera gånger med .. och de sög! och till slut så va jag så trött så jag somna till i 1 timme, haha vi åkte ca 02:00 och kom hem ca 08:15 !
och nu ska jag gå och lägga mig, så jag går väl upp typ 15:00 idag eller nå ;) haha

nu är klockan 08:31, och jag säger godnatt! :)



3 år gammal bild ..
Puss/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0