Måndag - sjuk

Jag har vart sjuk i 6 dagar nu, och de jobbiga med de är att jag är hes  och inte kan tala .. men jag gick till skolan iaf imorse för jag kände mig lite bättre, men när jag kom dit så fick jag reda på att de skulle komma massa 4or & 5or dit på studiebesök, så då var jag tvungen att förklara hur svetsning funkar och de sluta med att min röst försvann helt?! så jag gick hem efter lunch.. usch  jag hatar de här! så nu blire film, vindruver och tycka synd om mig själv ;) haha

/Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig :)

2010-03-15 @ 15:38:31
Postat av: evelina

vet inte hur man svarar på kommentarer än haha :p nej de gör jag inte. är ledare men vet inte hur min "framtid" som gymnast ser ut.. ska dock med på tävling i april. känns som jag sviker "laget" om jag inte ställer upp när de krisar :p vadåra?

2010-03-15 @ 18:32:46
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/
Postat av: amanda

Har du några piercingar? :)

2010-03-16 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0