örebro-ny piercing

vart örebro idag med mamma och älskling :) köpte inte så mycket, ett par skor från intersport för 500kr och jag piercade mig på needle demon och de kostade 400kr och så passa jag på att köpa ett mindre smycke så jag kan byta sen, för 100kr. och de va inte räknat att jag skulle köpa skor, men jag vart så kär så snygga är dom! och de blir mer shopping imorgon i alingsås med sandra :D<3
måste sluta slösa pengar så fort jag får dom ;) haha

lägger ut bild på min nya piercing senare har glömt mig kamera sladd hos mathias och jag träffar inte han förens på måndag igen.

imorgon åker jag med bussen vid 7 och mitt tåg går 09:10 och är framme 11:06 sen ska jag hem på måndag och då åker jag 14:52 och är framme i örebro 16:52, och jag hoppas sandra blir med hem :)<3

aja nu ska jag duscha och kolla igenom min packing sen ska jag soova :)

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0