packar

idag så har jag inte gjort så mycket, vart i skolan och hemma hos kusin niklas som fyller 18 idag, grattis :) och jag har börjat packa lte inför fredagen, ska ju till sandra, och jag har alltid problem att packa, haha så de här är vad jag har kommit fram till:

• ett par jeans och 1 par mjukisar
• 2 tjock tröjor 3 linnen
• smink, parfym, tandborste hygienartiklar mm
• leggins
• strumpor och underkläder
• (datorn?) mobil laddare

ja de va väl de? men de känns som att jag har missa nå .. åå jag hatar att packa för man glömmer ALLTID nåt! haha 

nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på andra avenyn! :)
Puss hej!

hahaha en gammal fjortis bild på mig!



Kommentarer
Postat av: S

Ta med datorn :)

2010-03-25 @ 13:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0