Piercingar

Nu är jag hemma efter vi vart hos fia och hos mathias mormor och morfar, tack för grejjerna fia! :)
nu blire tv resten av kvällen med familjen :) jag är på så himla bra humör idag! jag är frisk, jag kan tala igen ;) och de börjar bli vår!
 och jag måste faktiskt erkänna att de är kul att blogga ;) haha!
och så vare någon som fråga om jag hade piercingar för någon dag sen :p och ja de har jag faktiskt.
tungan, naveln, helix och 4 vanliga hål i öronen och en påbörjad töjning i örat på 4 mm. och jag vill ha fler! :D




inte så bra bild på naveln men men ;)



Puss /Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart sitter en "helix" . Pus , jag saknar dig <3

2010-03-17 @ 20:03:29
Postat av: Sara

sv: där uppe på örat, där mamma tog på oss :) pus på dig snygging! saknar dig med! men snart så träffas vi 1 vecka kvar nu ! :D <3

2010-03-17 @ 20:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0