- storbloggarna ?

vaknade nyss så snart ska jag hoppa in i duschen och stå där en stund, sen vet jag inte vad som händer mer idag, kanske ska åka till mamma?
 snart äre torsdag och fredag med och jag kan inte längta mer! :) <3

till amanda som fråga vem av storbloggarna jag gillade mest, så är de nog Kenza. Kissie och alla har ju balla ur men man kan ändå inte låta bli och läsa deras bloggar ;) haha men dom jag gillar minst är nog paow och amir, paow har blevit så tråkig och tjaffsar bara om samma saker och hon klär sig som en h*ra, och amir är SÅ tråkig nu för tin, sen han vart osams med kissie så har han bara blevit tråkig!

fast jag läser ju inte bara storblaggarnas bloggar, jag läser ju alla stora sen kanske 15-20 andra bloggar med varje dag :)



Puss / Sara


Kommentarer
Postat av: amanda

okej, tack för att du svara :) lär gärna min blogg med ! :)

2010-03-21 @ 18:06:41
Postat av: Sara

Sv: haha de är inte så lätt att läsa den om du inte skriver va den heter ;)

2010-03-21 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0