2 maj 2010

idag är de en bra dag! :) <3

men jag är väldigt trött och sliten och vill bara gå och lägga mig, men jag kan inte än!
har inte så mycket att skriva just nu, måste berätta en sak, men gör de imorgon !;)

Wilma är inte koppel tränad som sagt och gillar inte att gå i koppel, men när hon är lös då lyssnar hon, haha. men jag måste koppel träna henne med så hon kan gå fint med koppel och försöka träna så hon kan gå utan, just nu lyssnar hon nog bara för hon inte vågar gå så långt ifrån mig, men när hon blir större och tuffare så finns de nog en ganska stor chans att hon sticker ifall hon ser nå kul, men de är ju lättare sagt än gjort ;)

här är en bild jag tog på Ludwig idag när vi va ute! <3


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0