Hatar regn !

Mathias är och hjälper Kelly med något och han åkte för ca 3 timmar sen och jag har skit tråkigt och är skit hungrig! jag kan inte gå ut och gå för Wilma hatar regn och vill bara in igen, hon liksom sitter still som att hon växt fast i marken så man får lyfta henne till gräset så hon får göra sin behov sen springer hon i 180 tillbaka typ :p haha..

igårkväll gick jag och la mig vid 9 typ pga huvvevärk, och när jag vaknade imorse så hade jag fortf de, och jag har spytt flera gånger och har fortf lite ont men de är mycket bättre, hade så ont tidigare idag så jag kunde inte ens öppna ögonen för då va jag tvungen att spy direkt:S

Jaja nu ska jag och wilma lägga oss i soffan och kolla på vänner och vänta på mathias <3

En jätte fin bild på Ludwig och lillasyster <3


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0