wilma äter allt!

hejhej, förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp med Wilma och skolan..
just nu så ligger hon bredvid och sover men hon har vart sååå jobbigt idag, om man får säga så ;) haha.. jag har vart ute med henne flera gånger idag och länge för tänkte om hon hade tråkigt och de va därför hon "jävlades" men ut och leka hjälpte ju inte, haha..

och jag har ett stort problem, hon äter ALLT, stenar, snus, fimpar, papper (skräp), skor, strumpor ja allt! och mina armar ska man inte ens tala om hur dom ser ut! och jag vet inte hur jag ska få henne att sluta! jag har köpt gummiben, tuggben, tuggring och bollar och leksaker .. och om de går för långt så kanske hon sväljer något och sätter de i halsen :(

de gick inte att ladda upp bilder:S så kan lägga in lite bilder senare!



Kommentarer
Postat av: evelina

haha sådär va nellie med, du ska se mina fina armar.. asmkt ärr :s hon tyckte mer om folks armar än sina ben ;) <3

2010-05-13 @ 15:29:22
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0