03042011

guuud va dålig jag är på att uppdatera men de känns inte som att jag har nå intressant att skriva om ibland ! men som vanligt har jag inte gjort så mycket på sistone går bara och väntar på att min prins ska komma snart :) va in till örebro och shoppade loss till han här om dagen de kändes i plånboken men fick så mycket fina kläder så de va de helt klart värt :) allt ligger nerpackat nu för vi ska ju flytta den 1 maj vilket jag också lääängtar sååå mycket till !!  

nu sitter jag och väntar på min man och håkan som kommer snart sen ska vi åka och äta på hammarns :))


slänger upp en bild på magen med, jag har ju råka ut för dom erkända tapperhetsmedaljerna som min bm säger ;) usch på bristningar ! menmen de är de helt klart värt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0