tungt å jävligt !

 nu va de ett tag sen sist igen men men ;) haha jag har inte gjort så mycket som vanligt vart i sommarstugan med älskling i 1 vecka sen har vi flyttat till en lägenhet, som jag älskar <3 !!!

ja designen på min blogg är skit jag vet ska väl försöka orka fixa de ;))

ja till graviditeten nudå, jag känner mig som världens största flodkossa typ, så himla osmidig och de börjar bli bra tungt får ont i ryggen direkt jag anstränger mig lite, sendrag i vaderna har jag med, vaknade av sveriges värsta sendrag i vaden här om dagen de gjorde så ont och hade ont i flera dagar efteråt ! och mina ljumskar har väl typ gett upp med bm sa att de kunde va bråck och jag hoppas verkligen inte att de är de ! är i v 36 nu och jag bara LÄNGTAR efter att min son behagar att komma ut dels för att jag längtar efter att äntlligen få se min son och jag längtar också tills jag får tillbaka min kropp ! 

bild från idag v 36 (35+1)



och en bild på mig efter jag vart hos frissan har guldiga slingor men camen på datorn är inte så bra så de syns inte så bra ;)


nu väntar jag på att min älskling ska sluta jobbet så kanske ska gå och sno ihop nån mat ? :)
hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0