blodtryck ..

idag va jag in till örebro på en koll på mitt blodtryck, dom måste ju ha extra koll på de så jag inte får havandeskaps förgiftning! men mitt tryck va bra (120/70) och inga tecken på nån havandeskaps förgiftning nu iaf, hoppas verkligen att jag slipper de och att jag kan gå hela graviditeten ut! för får man de så måste man oftast dra igång förlossningen för tidigt. så jag måste gå på koller varannan vecka från å med nu, men de är bra att dom vill ha koll, jag kollar hellre en gång för mycket än en gång för lite! så jag ska få åka in och göra ett till ultraljud v 30 å se så han växer som han ska, ska bli kul att få se han igen :) *läääängtar*

övrigt så sparkar han för fullt nu för tiden och de är så mysigt ! och jag har inga "biverkningar" av graviditeten längre, mår inte illa lika mycket alls tex de ända som är jobbigt är att de blir jobbigt att gå för länge och jag får lätt ond i ryggen men annars så är de bara bra ! :)

nej nu får de bli sega i soffan framför tv:n <3

satt och jämförde bilder idag igen och kolla vilken skillnad de är!
min mage innan graviditeten


och min mage nu, är i v 24 (23+2)


längtar efter min pojke <3
/s


Kommentarer
Postat av: Sabina

va mys, sparkarna är så otroligt mysiga man vill bara sätta handen på magen såfort som möjligt innan han slutar för stunden , hihi :)

2011-02-03 @ 02:12:06
URL: http://sabinahedlund.blogg.se/
Postat av: evelina

nej men det är väl ingen skillnad vad menar du? ;)

2011-02-03 @ 09:03:28
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0