17-02/2011

har inte vart så aktiv på sista tiden så jag får väl uppdatera mig lite här ;)

Fredag 11/2: jag fyllde 19 och de vart massa fika å annat gött ;)
Lördag 12/2: jag och sebastian fick för oss att åka till sandra och andreas helt plötsligt så vi bar oss iväg te herrljunga!
Söndag 13/2: då va vi i herrljunga och hade kul med sandra å andreas :)
Måndag 14/2: vi åkte hem ifrån herrljunga
Tisdag 15/2: kolla vi på en lägenhet
Onsdag 16/2: va ner till mvc och tog lite prover och allt såg bra ut, vi fick även höra pojkens hjärta :)
Idag 17/2: jag har inge inplanerat, har hittills bara legat å sega och plöjer igenom desperate housewives säsongerna är snart klar med andra säsongen, tröttnar aldrig på den serien <3

Jag har bestämt att jag ska göra iordning en låda med alla saker som kan va kul att spara ifrån våran pojkes första år tex första nappen, kläderna han åkte hem ifrån bb i osv .. och jag har även letat lite efter en såndär bok som heter typ "mitt första år" eller "boken om mig" som man kan fylla i allt eftersom som man sen kan lägga ner i lådan också :)



och igår hitta jag även en liten kul sak, de första grav testet jag gjorde som vart posetivt,
man ser ett svagt svagt sträck i den andra rutan, så när jag gjorde dehär så vänta jag en vecka sen gjorde jag ett clearblue test som visar ifall du är gravid och hur länge, för jag visste inte om jag kunde lita på de där svaga sträcket men de kunde jag tydligen ;)) de tråkiga med clearblue testet är att de går inte att spara för texten försvinner efter ett dygn ..
 


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0