2011.01.18

har inte haft så mycket att skriva om på sistone så tänkte att jag skulle försöka få ihop ett inlägg nu då ;)
idag så fyller min "låtsas" pappa år så de blir väl hem å fika och fira han sen när sebastian slutat jobbet, men fram tills de så ska jag nog städa lite och sega typ ;)
igår så va vi och köpte en ny bil som jag typ älskar ! den är såå fin, ja de har inte hänt så mycket mer, mina dagar ser ganska tråkiga ut faktiskt ..

igår gick jag också in i v 22 och han sparkar för fullt våran lilla pojke :) vi ska nog förmodligen in och kolla barnvagnar denna månad å se om vi hittar nån fin, vi måste börja köpa grejer nu för de är faktiskt inte så lång tid kvar. men vi har ju turen som får en massa från mamma, för hon fick ju barn förra året så allt som villemo inte kan ha längre får vi som tex babysitters å barnstolar, bilstol, babygym osv och alla neutrala kläder typ allt som inte är "flikigt" å rosa ;)
i slutet på februari så ska vi in till stockholm och göra ett 3D/4D ultraljud, de kostar 1700:- och då får man se tex vems läppar han fått och ansiktsdrag osv, en film på 30 min och 50 bilder får man med :) men man ser bäst om man tar de i v 28 tydlligen så vi måste vänta ett tag till.

aja nu så ska jag gå ner och göra nån nytta ..

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0