så många fina namn, så lite tid att bestämma sig på !

idag är jag 19+5 så jag tänkt ta en ny bild på magen, förra bilden va jag 18+0 så de är ju nästan 2 veckor sen och man måste ju va med och ta och jämföra så man ser om de blir någon skillnad för de är ganska svårt att se de själv i verkligheten, då är de ju lättare att jämföra med bilder ;)

många har frågat om vi har kommit på ett namn, och vi har nog bestämt oss för ett men de  får förbli hemligt ett tag tills vi har bestämt oss helt ;)

här är "lilla" magen i v 20 <3
har mammajeans på mig så den trycker in magen lite, den är lite större än på bilden, men gud va sköna mamma jeansen är ! känns som mjukisar fast de är jeans typ ;)


Kommentarer
Postat av: kattis

en sån underbar liten bebis mage :) är också gravid i 14:e veckan längtar tills de börjar synas ordentligt på mig med ! :)

2011-01-08 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0