03.07.11

nu va de ett tag sen jag uppdatera igen ;) har inte hänt så mycket som vanligt, håller på att packa grejjer för vi ska ju flytta den sista mars troligtvis, jag längtar kan jag säga ! fyfan va gött å bo i en lägenhet !! och i april ska vi och kolla efter en barnvagn, de längtar jag också till, gu va skoj !! :) på tal om de så köpte jag hans första nappar idag, så små och söta !



har även fått 2 frågor:


1. Alexandra: vilken blodtrycksmedicin äter du ? jag är själv gravid i v 17 och har precis börja äta en blodtrycksmedicin som heter trandate, och jag undrar om den funkar på dig? eller om du fått byta och krångla?
mvh alexandra =)

svar:
hejhej alexandra, jag äter också trandate 2 tabletter om dagen, börja äta den i v 15 då mitt tryck va 150/100. och direkt när tabletterna börja verka så gick trycket ner till 120/70 så nu ligger de runt där hela tiden så på mig funkar den medicinen allt ! :) hoppas de funkar på dig med och att din graviditet går bra ! :)
såhär ser min medicin burk ut ;))


2. Nadja: har du fått några bristningar?

svar:
ja de har jag fått tyvärr, men jag ser inte så allvarligt på de. visst de är absolut inte vackert men de bleknar ju och man får ju verkligen ut nå positivt av de ! :)
här är en bild som jag tog i v 25-26, har fått lite mer nu (är i v 29) men ser ungefär ut som på bilden :)


ni blire sängen! tjing


Kommentarer
Postat av: din bästis <3

den magen har jag tillverkat hihi <3

2011-03-07 @ 01:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0