fattar inte hur vissa tänker ?

de är mycket snack om unga mammor nu för tiden, har kommit på en nakdel med att vara en ung mamma är att om du skulle gå ut och roa dig någon gång de första året så ser alla ner på dig? men undra varför egentlligen? går man ut med sina kompisar en kväll så är ju oftast pappan med barnet, om man har en pappa i bilden annars så finns ju mormor osv .. men pappor är lika bra förälder som mammor, men skulle en pappa gå ut skulle ingen bry sig men om mamman går ut efter 1 halvår så blir snack ujuj.. inte klokt hur vissa tänker? livet tar inte slut för att du blir en förälder ? klart du måste skärpa dig och kanske inte leva exakt på samma vis men nån kväll ute med kompisar å ha kul förtjänar väl alla, mamma eller inte ! nu säger jag inte att man ska ut och festa (eller bara ut själv å hitta på nå, man behöver faktikst inte dricka för att ha kul!! ) dom första månaderna medans man fortf ammar osv, men när de gått några månader och bebis mår bra och allt är bra så varför ska man inte få unna sig en kväll ute medans bebisen är hemma med pappa och myser? :o

(jag menar såklart inte att man ska ut och festa hur mycket som helst men om man skulle gå ut 1 gång i halvåret vad skulle de göra? :s)

nu ska jag mysa med min älskling som jag vet kommer bli världens bästa pappa :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0