18 mars 2011

de har inte hänt så mycket på sistone, jag och älskling har vart in till örebro 2 gånger den här veckan, sebastian skrev kontrakt med sitt nya jobb och vi leta barnvagn och efter en massa besluts ångest så bestämde vi oss för en! jag är verkligen nöjd ! :)



och idag blir de inte så mycket som vanligt, äta gött å mysa med mina älsklingar, jag får passa på å mysa sönder min man nu för han ska ju börja jobba igen nästa vecka och han kommer jobba ständig eftermiddag varje vecka, men jag får se de från den ljusa sidan han är ju ledig fredag,lördag och söndag :)

tog en snabb bild på magen nyss med:)


och en bild på slitna lilla jag som är trött 24/7 nu för tiden ;)


aja nu ska jag ut med vovven!
/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0